Is je bijdrage verwijderd en heb je hierover geen mail ontvangen? Meld het op het forum.

• LeonardN

Is je bijdrage verwijderd en heb je hierover geen mail ontvangen? Meld het op het forum van goeievraag.

https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2573550/meldt-hier-aub-onduidelijke-of-onvolledige-moderatie-ingrepen/

Geef goed aan om welke bijdrage het ging en wat voor type verwijdering het was.

In de meeste gevallen kunnen andere gebruikers uitleggen waarom je bijdrage niet voldoet aan de huisregels

Geef ook hier goed aan wat je bijdrage inhield, liefst met de link naar de vraag erbij.

https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2573551/onduidelijk-waarom-bijdrage-verwijderd-is-discussieer-er-hier-over/

Als je er niet tegen kan tegengesproken te worden, start dan geen draadje op een discussieforum….
  • Jeroen

Ik heb een vraag gesteld over doorverkoop van tickets en in het bijzonder over een specifiek concert. Deze vraag is verwijderd. Toch nog een goed antwoord op gehad, maar de vraag is zonder opgaaf van redenen verwijderd.

https://www.startpagina.nl/v/feestdagen/evenementen/vraag/662184/mumford-sons-marktplaats/?tab=reactie#2086559

• Harald

Ik ontving een mail over verwijdering - maar niet de inhoudelijke rede*.. en ook niet de inhoud

is mij bekend - vreemd dat het 10 jaar moet duren voordat ik daarover een

bericht ontving . . .

Wel leuk dat jullie nog aan me denken, dankt.. *snik*

* welk deel zo buitensporig bleek

• Thecis

Bij mij is een antwoord verwijderd omdat ik zou “bedelen om het beste antwoord”. 

Ik kan hierbij aangeven dat dit de intepretatie van de moderator is geweest waar ik het pertinent niet mee eens ben.

Wat heb ik wél gezegd (onder aan het antwoord wat ik gegeven had):

Door de beantwoorder wordt veel moeite en tijd gestoken in het maken van een antwoord. Bij het afsluiten van de vraag, verwijder de vraag niet, maar kies een beste antwoord (hoeft absoluut niet dit antwoord te zijn) en beloon daarmee de tijd en energie die er door de mensen in gestoken is.

De reden waarom ik dit deed is omdat er een hoop vragen verwijderd worden door beginnende gebruikers. De optie is veel minder duidelijk tegenwoordig en ik doe het liever openlijk dan dat de priveberichten zou gaan sturen (dat is pas bedelen om een “beste antwoord”). Ik verwacht helemaal niet dat mijn antwoorden de beste zijn. Het gaat om het principe dat de site op dit moment niet optimaal ingericht is voor beginnende gebruikers.

Wellicht kan een moderator hier eens naar kijken. Of het antwoord aanpassen (zoals ook staat in de richtlijnen dat moderators antwoorden kunnen aanpassen) ipv meteen verwijderen. Ik neem aan dat de moderators op een gegeven moment de haaibaaien ook wel kennen…

• Christel

Mijn vraag is ook verwijderd. Ging over “Ben ik alle apps kwijt?”. Over verouderde smart TV. die geen updates meer kreeg.

Of de oplossing die ik er voor had, ook daadwerkelijk zou werken. of niet.

Had wel merk TV vermeld. als dat niet mag. stel ik m opnieuw. zonder TV merk, als de vraag dan maar niet opnieuw verwijderd wordt, omdat ie al een keer is gesteld

• SimonV

Zoals gezegd, jullie zitten allemaal in het verkeerde topic te posten. Ga dus naar het forum van GV (zie boven).

@Tinus: ik herinner me dat RonRon je om een bron voor je antwoord vroeg.

@Christel: je vraagtitel is in ieder geval volstrekt onduidelijk.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.