Moderatieteam verwijderd vragen zonder reden

• Lex

Een vraag over maximale hartslag wordt verwijderd. De vraag is in netjes Nederlands gesteld, er wordt aan alle voorwaarden voldaan, er wordt zelfs een extra print van een fitness monitor meegstuurd, maar de een of andere randdebiel van een moderator bepaalt in zijn zalige wijsheid dat die vraag niet kan en verwijderd deze, inclusief alle antwoorden die mensen hebben gegeven.

Dit is een beetje dom gedrag van Sanoma, want laat ik nu net degene zijn die precies weet hoe dit in de sociale media kan worden gebracht. Als er al een reden was (zou niet weten waarom omdat ze ook geen antwoord geven) dan nog maken ze de fout door mensen te onderschatten.

Let op Sanoma! Dit gaat jullie zoveel geld en klanten kosten, dat je voortaan nog een keer nadenkt voordat je dit flikt! Jullie zijn alleen uit op clientendata en lappen de AVG voor 100% aan jullie laars! Aantoonbaar en bewijsbaar!

• Ozewiezewozewiezewallakristall

@Lex,

Hoewel ik (ik ben ook maar een gewone gebruiker) het ook niet altijd eens ben met de moderatoren moet ik toch zeggen dat ‘randdebiel’ niet een qualificatie is die hen toekomt.

Dat gevoel heb ik eerder bij mensen die gaan schelden en dreigen op het internet.

Helaas is er de menskracht niet om snel alle vragen vooraf te controleren en moet dat daarom achteraf. Als het goed is heb je een mail ontvangen met de reden van verwijdering. Zo niet, of is het je om een andere reden niet duidelijk, dan kan de community je misschien helpen de reden te vinden. Plaats dan hier even een post: ​